Pages

Nuffnang Ads

Thursday 13 February 2014

hari darwin 2014

holy shit. dah nak hampir setahun aku tak bukak blog ni.
ini disebabkan kebizian teramat sangat.
sebenarnya aku ada banyak artikel untuk di post sepanjang tahun lepas.
tapi tak sempat2 nak diupload.
 aku cube untuk update 2 post lagi untuk minggu ni berkenaan sains.
buat mase ni, aku nak ucapkan selamat hari darwin (sebenarnya semalam).
hari ni hari valentines (forever fucking alone).
naturalis faveret aku selain dari david attenborough

oh, selain tu, aku memang betol2 dah tutop akaun facebook aku tahun lepas dan buat yang baru terus.
kebanyakkannye digunakan untuk kerja2 online. dah setahun jugak umur akaun tu. selain tu, aku dijemput untuk menjadi admin untuk page sains tempatan. dayum! apahal? akhirnya ada orang yang paham dengan minat aku yang sangat berminat dengan sains (selain hentai).

ok. 2 hari lagi aku update lagi cau!

No comments:

Post a Comment