Pages

Nuffnang Ads

Wednesday 1 April 2015

Road to 31-31/3/2015

Road to 31-31/3/2015 part2


Banyak benda dah jadi bulan lepas(march). Kebanyakannya memang terjadi secara kebetulan. Aku ada dekat posisi yang betul pada masa yang betul. So, it happens. Tak pernah aku terbayang nak dapat unlock macam2 sepanjang hayat ni, apa lagi 3 tahun lepas, hidup menunggu saat2 fucked macam yang dah diramalkan. then something snap back to its place. Bulan ni aku agak bertuah. 


Setle down

Commission dah agak reda. 19 hb commission paling last aku hantar. Okla tu. Tapi aku jadi bosan plak lepas tu takde kerja. Memang kena carik jugak sebelom kebosanan melanda. 


Ilustrasi yang digunakan untuk results aposl street survey v3

Sebelom tu aku ada tolong sam buat ilustrasi untuk aposl street survey v3. Mungkin ahli lain nampak macam aku buat benda ni secara free. Tapi tak, sam bayar aku balik dengan cara lain. Rabu malam dia ajak aku keluar pi rumah pepper untuk tanik. O yeah. Tay ada, simon, mike, dan tah sapa mamat ni yg datang masa aposl talk aids dulu dan 2 orang lagi. Ini baru berbaloi namanya. Hahaha. Part aku sam support, kalau tak kena bayar rm18 utk 3 tin tanik? Shiet. 


Tolong kawan
Tido kat rumah along. Best betul ada chanel nat geo~~

Kebetulan kawan aku along, bini dia balik kelantan 2 hari lebeh dengan 2 orang lolinya. Mamat ni macam nak gila bini balek kg tinggal sorang2 kat rumah. Terus dia pi rumah aku ajak aku temankan dia tido sana. Kesian. Macam nak gila dah. 2 hari lagi suicide dah kot. Hahaha. Itu baru 2 hari long. Aku dah setahun lebih kena tinggal atas sebab bodoh bangang anak haram. Steady aje aku siap boleh pi tanik ngan sam. Ecewah. Tak jugak. Dah 2 kali aku try suicide tahun lepas 700ml tanik masuk dalam sistem 2 kali. Depression punya pasal. Masih tak shut down forever.

Ou shiet~ dayum~ fuack~ dieck~

Ikut gaya hidup orang lain ni susah sikit. Banyak pakai duit. Malam kena keluar makan kat u19 kg baru sungai buloh. 2 kali makan nasik. Padahal aku sehari makan sekali aje Itupon mi segera, bagi aku dah cukop. Tapi takpe, kawan punya pasal. Dia aje kawan aku kat sg buloh ni. Yang lain2 tu kawan tempat kerja. Jumpa lagi pon tak. Malam ke 3 along tak wassap aku. Maknanye bini dia dah balik la tu. Tengah pacnal, pacenal, pahenal, pactutut-tututlem, pacnalem, pacnel whatever aku tak pasti, tapi mesti ketat. Fuck~~ yea~~ shiet ~ ~ dayum~~~


Achievement unlocked +++
Ruq, aku, mazlan, asyraf, ken dan teoh. Dua orang lagi menyorok

Sabtu minggu depannya aku kena jumpa kawan kat kl. Ada hal ngan amoi sabah ni. Tay pon ikot aku sekali sebab nak hangout 3 orang. Macam biasala nu sentral. Dah dapat benda yang aku nak, ingatkan nak pi tengok wayang lepastu. Skali tay ajak pi mafa punya Gath kat pj. Tengok gps, shit. Dekat dengan rumah pepper ni. Kononnya buat gath kat bar. Tapi tak nampak macam bar pun. Kalau itu bar, okay... maksudnya aku dah pernah masuk bar. 1+ achievement unlocked. Sampai sana pukol 3, ken dah ada dengan teoh ngan ruq dan 2 orang lagi aku tak sempat kenal.


Dayum~ this stuff is good. Achievement unlocked++ pling2!!

Waiter bagi menu dan aku ternampak benda special tu. Peluang dah ada. Aku tong2 ngan amoi sabah ni beli. 1+ achievement unlocked. Ken pun belanja menu special lain 1+ achievement unlocked lagi. Dapat jugak kenal dengan member baru dalam gath tu. Hafiz aposl sampai, dia order burger special. Dia bagi aku rasa sikit 1+ achievement unlocked lagi. Asyraf ngan Mazlan sampai dia order kebab special. Dia bagi semua orang rasa termasuk aku. 1+ achievement unlocked lagi. Fuck yea~~ i like it. Ada orang tu dengarnya makan first time muntah. Rugi2. Akakakakakaka!!! Lepas ni kalau datang ke tempat yang betul lagi mmg aku tak lepas peluang order.


Aku ngan tay. Camera shy.

Pukul 9 mlm kami bersurai. Aku balik dengan tay malam tu. Memang awesome stuff. Sampai rumah aku try sample. Ok, mmg cun. Takpe rasa sikit the rest simpan sampai 31. 


Aku ngan ken. Awesome dude

Dalam minggu yang sama pulak, aku dapat invitation dari ken untuk gathering lagi bertemakan gathering yang hampir sama. Aku pon okay aje. Probably gonna be like a local free tought gathering this year maybe, pada bulan 4. aku dapat kebenaran ken untuk ambik gambo kat situ. Well, suasana cantik, ada swimming pool, ade barbeku dan special stuff ^_^. Sape tak nak ambek gambar? Cek2 balik nama orang yang dijemput, tay tak ada kat dalam senarai. So, aku kontek ken, ajak tay skali. Baru meriah.



Minggu depannya tay ajak kluar pegi ampang, aku cakap no problem, aku dah bosan macam setengah mati dok rumah sorang. So pergi ampang malam2, balik pukol 5. ada barang baek yang dibincangkan. Rasa macam nak buat publishing graphic novel indie pon ada. Tay ni reti 3D dan aku pulak reti 2D aje. Kalau ada masa, memang aku carry on. Sambil2 aje pon kalau2 dah ada kerja tetap pon.



4 season of loneliness

Motherfucker. Itu macam tajuk lagu boys 2 men? Boys two man? Boyz to man, Boys to men, whatever. Plan nak sambut birthday, tak tau macam mana. Takde bende yang menarik kat luar tu. Lagi pon aku dah keluar banyak kali minggu lepas. 3 tahun tak sambut birthday dengan sape2. Last time sambut birthday dengan akak kristian kat cyberjaya masa 2011? Dayum fuck.
Mi goreng ayam. Biase la org bujang



Tak payah membazir sebenarnya. Beli lauk sedap2 masak sendiri kat rumah dah kira ok. Tanik vodka isap paipon pon dah perfek. Ohohoho. Layan diri sendiri. Forever alone. Masih ada 1 achievement yang aku belum unlock lagi setakat ni. Satu aje lagi. Kalau ada peluang, I'll go for it. Hehe.



Future gazer

Son of a bitch. Macam tajuk lagu fripside plak. Let's cut to the chase, masa depan pada aku agak senang diramalkan. Nak lagi senang kalau kita ada target. Nak unlock achievement? Nak buat benda baru? Nak tukar bidang? Masukkan point2 yang ada dalam ramalan, dan run the simulation, buat thought experiment macam simulasi cuaca harian, mingguan, bulanan, tahunan? Then kita dapat predict future.


Sempat visit mak aku sekejap sebelom update blog :)

TwinX 5 coming right up this year boleh siap kalau takde pape halangan. Atau carik kerja baru sebab dah bosan sangat. Itu plan utama. Ini bukan azam tahun baru atau azam hari jadi, azam jadi tua, azam asam whatever. Ini cuma plan. Simple plan. Kalau jadi, jadi. Kalau tak jadi maknanya aku dah dapat kerja baru dan pindah rumah dan move on. It's time to move on guys. To the future \(^b^)/ ~~~


No comments:

Post a Comment