Pages

Nuffnang Ads

Thursday 19 May 2011

finally! a blog!


assalamualaikum, peace be upon you. alhamdulliah, dengan kesempatan ini akhirnya berjaya jugak aku buat blog sendiri. sebelum2 ini aku cume menompang nama aje diatas blog2 yang menampakkan blog itu macam blog aku. tapi bukan. disini aku nak preview sket kerja2 terkini aku. terutamanya komik Twin-X aku.

entah kenape, komik twinx#3 aku tersenarai lagi untok 3 pencalonan dalam anugerah pekomik 2011. well, aku tak tau nak cakap ape... aku harap calon2 laen dapat peluang untuk memenangi anugerah ni, terutamanya rakan-rakan komik-M jugak. dengan memenangi anugerah ni, korang boleh buktikan yang karya2 komik-M adalah yang terbaek!

insyaAllah start bulan 6 nanti aku nak cube naseb dekat syarikat komik pulak. yelah, nak tambah pendapatanla katekan... nak kawen bulan 11 atau bulan 12 ni. jadi, kenelah berusehe gigih sikit ye tak? ape2 pon aku akan cube untok update blog ni dengan bermacam penemuan sains yang gempak, dan boleh di-aplykan untuk komik (seperti yg tertera pada tajuk blog ini sendiri). well, [I believe in science] la katekan...

lagi satu, kalau ade sesape yang tertengok blog ni dan tak berase senang dengan adenye perkataan macam [ade], [kenape], [ape], [pulak], [kawen] dan sebagainye, jangan terase pelek pulak, sebab macam itulah bunyinye bile korang eje. jangan jadi hipokrit.

No comments:

Post a Comment