Pages

Nuffnang Ads

Saturday 28 May 2011

tahniah komik-M!


Assalamualaikom. Yeah! Hari ni sangat best. Yang pertama, aku dengan tunang kesayangan aku berjaya melalui kursus kawen pertame kami. Semuenye berjalan lancar untuk ceramah 1234. lagi 4 ceramah dah boleh setle yang akan dilalui besok pade 29/5/2011. setakat ni penceramah sangat cool dan menghiburkan. Mula2 agak boring sebab penceramah pertama asek banyak soal peserta. Ini membuatkan aku fedup dan mula menconteng2 ketar jadual taklimat dengan berbagai gambarajah, iaitu antimatter drive, miniaturized particle accelerator dan collider. Yelah pade mase yang same, aku sedang menyiapkan jilid twin-x aku yang ke-4.

Kalau dah kursus kawen tu, biasela. Macam lawak lucah tu biasela… kalau takde, tu bukan ceramah kursus kawen namenye… tu taklimat haji kot.
Tinggal beberape step aje sebelom aku melangsongkan pernikahan di perak. Hehehe…

Disudut lain di kuala lumpur, satu event yang sangat best sedang berlaku pade mase yang same. Iaitu anugerah pekomik 2011. kawan2 seperjuangan di komik-m banyak meraih kemenangan dalam pelbagai kategori. Alhamdulillah, syukur. Komik-m rocks! Yeah! Sekarang aku berase yaken, takde sape berani, atau sanggop mengate komik-m sebab komik-m sudah membuktikan kehebatannye selame 3 taon berturot2. u see? This is a hat rick!

No comments:

Post a Comment