Pages

Nuffnang Ads

Saturday 21 May 2011

tahniah diucapkan!


assalamualaikom. hari ini aku baru balik dari masjid al raudah, tanjong karang selangor. ya, adik yang bongsu aku delaila hani dan suaminye azizi (topo) baru lepas bernikah. punyela simple. datang masok masjid, teros dok depan tok kadi, lafaz nikah, settle. tak payah berbalas2 panton langsong. bace itu ini. sekejap aje dah settle. pastu adela sket2 makan bagi jemputan. harapnye mase aku nikah nanti sesenang inilah, insya Allah...
oh ye, yang dekat belakang adek aku yang paleng kanan sekali tu kakak aku yg nombo 3. maseh single. sape nak ngorat die, dipersilekan.

dalam pade mase yang same, rakan pekomik aku, nazry(penulis komik aviasi fantasi, misi 8A dan 10A) juga selamat melangsungkan majlis perkahwinan mereka. NIIIIICEEE! aku cume boleh ucapkan tahniah ajela. well, kalau aku boleh [kage shibun nu jitsu], memang aku dah berpecah kepade 3 bahagian. yang pertame, aku pi perpustakaan negara untuk masjil talk pekomik, kedue, majlis nikah adek aku dan majlis perkahwinan nazry dan husna. tapi apakan daya. aku harus memilih salah satu acara yg paling penting, FAMILY FIRST!

aku harap blog pekomik ade update tentang talk hari ni, tak sabar nak tau perkembangan pekomik. maklomla... dah dekat setahun aku tak berjumpe dengan rakan2 pekomik aku.

minggu depan pulak hari sabtu 28/5/2011 aku dengan tunang aku kene pergi kursus kawen dekat shah alam. skali lagi, aku melepaskan peluang aku untuk ke majlis anugerah pekomik 2011... ape bole buat? naseb badan. anyway, aku harap rakan pekomik terutamanya dari komik-M dapat menggondol beberapa anugerah. sekurang-kurangnye 1 pon jadilah...

berbalik pade tujuan asal penciptaan blog ini, malam ni aku nak tulis skrip baru komik sci-fi aku. sebenonye tak payah tules pon. sebab dah ade kat dalam kepale otak ni. tinggal nak lukes aje. dan diperkuatkan dengan beberapa research berkenaan tajuk utama komik, iaitu MULTIVERSE. jeng je jeng.... haaaaa... nantikan progress seterusnya diblog ni. sebarang komen dan pertanyaan boleh diajukan sekarang.

No comments:

Post a Comment