Pages

Nuffnang Ads

Tuesday 9 August 2011

dah nak siap!


Pejam celek-pejam celek, dah nak siap rupenye komik twin-x volume 4 aku. Nampak macam sekejap, tapi lame jugak rasenye. Lebeh kurang 5 bulan baru boleh kuar 1 komik. Tapi bende paleng leceh sekali dalam pembikinan komik adalah menaip dialog. Holy shit. Dahla banyak pulak tu dialognye... well, dah komik sci-fi, mestila banyak dialog ye tak? Sampai aku pon rase bosan nak menyiapkannye. Mungkin aku boleh tahan melukes berjam-jam. Tapi kalau menaip, 5 minit pon dah boleh buat aku bosan.

dah nak penoh dah file ni. padahal bukan banyak sangat kertas pon sebab aku melukes untok kedue-due belah muke surat


 Setakat ni masih ade beberape page yang belom ditone dan dibuat grafiknye. Stakat ni fanart sudah ade 2 aje. Iaitu dari xanseviera dan irfan foner. Kalau diorang berdue ni nak buat balek pon takpe. No problem, lagi aku suke. cume 6 orang lagi belom bagi fanart. Ape2 pon memang aku dah suroh submit 15/8 nanti. Harapnye fanart untuk volume kali ni gempak-gempak belake.  Aku ingin ucapkan terime kaseh banyak-banyak bagi mereka yang sudah men-submit dan sedang menyiapkannye dengan gigeh skarang.

Oh shit. Terlupe plak aku yang cover untuk volume 4 ni aku maseh blom buat lagi. Tapi aku tak perlu risau sebab gambarannye dah ade dalam kepale.

Lepas siap komik ni, aku nak stop dulu beberape taon untuk buat komik baru. Sebab aku dapati komik ni kurang mendapat sambutan ramai. Ape gunenye kalau tak mendapat sambutan ramai dan aku maseh melukesnye? Ye tak?
Ape-ape pon aku akan menghidangkan yang terbaek dalam twin-x#4 ni.

No comments:

Post a Comment