Pages

Nuffnang Ads

Sunday 7 August 2011

deadline dah dekat, duet takde.


Jarang sangat aku rase tension macam ni. Petang tadi aku pi sunway untuk cucok duet. Kenela cucok kat public bank jugak sebab nak resit pengeluaran. Boleh tau duet freelance dah masok ke tak. Lepastu, ingatkan tadi aku nak beli lampu meje untok melukes komik sci-fi twin-x4 dan komik sci-fi baru aku lepas twin-x4 ni siap. Sekali tekan-tekan, duit dalam bank maseh dalam jumlah yang lame. Holy stupid ass hole mother fucker, aku cakap. Komik yang aku claim ujong bulan lepas maseh belom dibayar. 15 minit lepas tu aku dengo azan lalu aku menghisap rokok suria sebatang. Ting-tong kejap aku... lepas tu aku balek rumah dengan tangan kosong, perot kosong. Anak haram babi sial pukimak, aku cakap. Sekian terime kaseh.
gambar yang sempat di snap di sunway tadi

tengah bulan pose pon ramai jugak orang kat sunway ni
siap ade pameran fucking kerete lagi

No comments:

Post a Comment